درآمدزایی تولیدكنندگان محتوا از ویدئوهای كوتاه در فیسبوك

درآمدزایی تولیدكنندگان محتوا از ویدئوهای كوتاه در فیسبوك به گزارش کمک وب فیسبوک به تولیدکنندگان محتوا در پلت فرم خود اجازه می دهد از ویدئوهای کوتاه از راه تبلیغات درآمدزایی کنند.



به گزارش کمک وب به نقل از ایسنا، فیسبوک در وبلاگی این خبر را اعلام و برنامه هایش برای کمک به تولیدکنندگان محتوا به منظور کسب درآمد را شرح داد. این اقدام همزمان با تلاش رقیبان کوچکتر فیسبوک برای جذب شخصیتهای رسانه اجتماعی معروف صورت می گیرد.

شرکت اسنپ که مالک اسنپ چت است، به تولیدکنندگان محتوا که ویدئوهای کوتاه وایرال در "اسنپ چت اسپات لایت" تولید کنند، یک میلیون دلار در روز پرداخت کرده است. توییتر هم به تازگی اعلام نموده است سرویسی به نام "سوپر فالو" راه اندازی می نماید که به کاربران اجازه می دهد از هوادارانشان برای محتوای انحصاری پول دریافت نمایند.

فیس بوک اعلام نمود تولیدکنندگان محتوا حالا می توانند از ویدیوهایی به کوتاهی یک دقیقه، درآمد تبلیغاتی کسب کنند که نسبت به سه دقیقه قبلی کوتاه تر شده است.

همچنین فیسبوک آزمایش تبلیغاتی را آغاز می کند که شبیه استیکر به نظر می رسند و تولیدکنندگان محتوا می توانند در استوریهای فیسبوک خود برای کسب درآمد استفاده کنند.

شمار بیشتری از تولیدکنندگان محتوا حالا واجد درآمدزایی از ویدئوهای لایو در فیسبوک خواهند بود که پیش از این تنها با دعوت میسر بود.

بر اساس گزارش رویترز، این غول شبکه اجتماعی اعلام نمود هفت میلیون دلار در "فیس بوک استارز" مجانی هزینه خواهند کرد که کاربران می توانند به تولیدکنندگان محتوا در "فیس بوک لایو" بعنوان شکلی از انعام پرداخت کنند.





منبع:

1399/12/23
12:06:12
0.0 / 5
967
تگهای خبر: رسانه , سرویس , شبكه , شبكه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات