دستورالعمل اجرایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ابلاغ گردید

دستورالعمل اجرایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ابلاغ گردید كمك وب: دبیر كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب و ابلاغ دستورالعمل های مربوط به پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی آگاهی داد.


به گزارش كمك وب به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی اظهار داشت: در این دستورالعمل شرایط متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت پروانه، ضوابط اعمال مقررات و رسیدگی به تخلفات، نظارت و ارزیابی عملكرد و نحوه رتبه بندی دفاتر مشخص شده است و تمامی دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان باید شرایط و تعهدات درج شده در پروانه، مصوبات كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و آئین نامه های مربوط به آن و همین طور متن قرارداد و تفاهم نامه های انجام شده با دستگاههای خدمات دهنده را، رعایت و اجرا كنند. وی با اشاره به اینكه نظارت تخصصی بر خدمات واگذار شده به دفاتر به عهده دستگاه خدمت دهنده است، اشاره كرد: به منظور پیشگیری از هرگونه اعمال سلیقه و تضییع حقوق دارندگان پروانه، مشتریان و دستگاههای خدمت دهنده، مشكلات مربوط به اجرای تعهدات و اعمال مقررات در كمیته های استانی و كشوری بررسی و رسیدگی می شود. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی دریافت وجوه اضافه بر هزینه خدمات ابلاغ گردیده از طرف رگولاتوری، جعل یا مخدوش كردن پروانه، واگذاری یا انتقال امتیاز پروانه بدون دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، تغییر مكان دفتر، عدم احراز هویت خدمات گیرندگان، تمدید نكردن پروانه در زمان تعیین شده، به كارگیری كاركنان فاقد گواهینامه آموزشی معتبر و در رابطه با فعالیتهای دفاتر را از مصادیق نقض تعهدات و جریمه ها عنوان نمود و اظهار داشت: در این آئین نامه ۲۳ مورد بعنوان نقض تعهدات پیش بینی شده كه بسته به مورد، دفاتر متخلف مشمول لغو پروانه یا تعلیق خدمات می شوند. فلاح جوشقانی درباره معیارهای ارزیابی دفاتر و درجه بندی آنها اظهار نمود: در دستورالعملی كه ابلاغ گردیده دفاتر بر طبق سطح جغرافیائی شامل كلان شهرها، مراكز استان و شهرها درجه بندی شده اند و تعداد خدماتی كه هر دفتر می تواند عرضه نماید با عنایت به تعداد خدمات قابل نمایش در محدوده شهر یا روستا تعیین می شود و بر این اساس دفاتر درجه سه حداكثر ۳۰ درصد، دفاتر درجه دو حداكثر ۷۰ درصد و دفاتر درجه یك ۱۰۰ درصد همه خدمات را می توانند ارائه نمایند. معاون وزیر ارتباطات، فضا و مكان استقرار دفتر، تعداد پرسنل، سابقه فعالیت دارنده پروانه، میزان رضایتمندی مردم از خدمات دفتر بر طبق نتایج نظرسنجی و... را از معیارهای ارزیابی دفاتر پیشخوان عنوان نمود كه در این آئین نامه برای آن سقف امتیاز پیش بینی شده است.

1397/11/17
17:21:51
5.0 / 5
4695
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات