شکست توییتر در فروش محصول پولی جدید

شکست توییتر در فروش محصول پولی جدید کمک وب: توییتر برای فروش محصول اشتراکی جدید ˮتوییتر بلوˮ (Twitter Blue) به کاربران، به سختی تقلا می کند.



به گزارش کمک وب به نقل از ایسنا، شرکت "سیمیلیار وب" که ترافیک اینترنتی را تحلیل و بررسی می کند، برآورد کرد تنها ۱۱۶ هزار نفر از ۲.۶ میلیون نفری که در مارس به صفحه فروش "توییتر بلو" رفتند، متقاضی عضویت در این سرویس شدند.

ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر گفته بود که از شروع ماه میلادی جاری، فقط مشترکان "توییتر بلو" واجد دریافت تیک احراز هویت خواهند بود که قبل از این به چهره های عمومی معروف اختصاص داشت. در مارس، هنگامی که کاربری که در سیستم قدیمی توییتر تیک آبی دریافت کرده بود، وارد توییتر می شد، پیامی دریافت می کرد که از او می خواست با عضویت در "توییتر بلو" و پرداخت پول، نشان احراز هویت خودرا حفظ کند.

انتظار می رفت تغییر مقررات، موجب افزایش تعداد اشتراک های "توییتر بلو" شود. این اواخر، ماسک تصمیم گرفت به برخی از کاربرانی که تیک آبی داشتند، فرصت بیشتری برای تصمیم گیری درباره ی پرداخت پول به او بدهد.

طبق گزارش وب سایت اینفورمیشن، "توییتر بلو" در فوریه امسال، کمتر از ۳۰۰ هزار اشتراک داشت. حتی با در نظر گرفت ۱۱۶ هزار اشتراکی که توسط "سیمیلیار وب" برآورد شده است، کمتر از یک درصد از کاربران ماهانه توییتر حالا مشترک "توییتر بلو" هستند. این شرکت در برآوردش، اشتراک بوسیله اپلیکیشن موبایل یا خرید عمده از طرف سازمانها را به حساب نیاورده است.

ماسک گفته است بیش از ۵۰ میلیون نفر از توییتر بصورت ماهانه استفاده می نمایند. درآمد تبلیغاتی توییتر در فاصله اکتبر تا مارس، ۵۰ درصد کم شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، با وجود کوشش برای برگرداندن تبلیغات کنندگان، خیلی از آنها به توییتر برنگشته اند. سرویس اشتراکی "توییتر بلو" که هشت دلار در ماه هزینه دارد، به حد کافی رشد نکرده تا درآمد تبلیغاتی از دست رفته این شبکه اجتماعی را جبران کند.





منبع:

1402/01/17
17:23:06
5.0 / 5
404
تگهای خبر: اپلیكیشن , اینترنت , سایت , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات