خدمات اپل پس از دو روز به حالت عادی بازگشت
به گزارش کمک وب تعداد زیادی از خدمات شرکت اپل مانند موسیقی، آی کلود، اپل تی وی و اپل استور روز دوشنبه از دسترس خارج شده و سرانجام روز سه شنبه به حالت عادی بازگشتند.
به گزارش کمک وب به نقل از رویترز، اپل تأیید کرده که در مجموع ۱۱ سرویس این شرکت از دسترس خارج شده که خدماتی مانند پادکست، موسیقی و غیره را شامل می شود.
اپل اعلام نموده که مبحث را بررسی نموده و امکان دارد خدمات مورد اشاره طی روزهای دوشنبه و سه شنبه کند شده یا به صورت کامل از دسترس خارج شده باشند. این مشکل تا روز سه شنبه ادامه یافت و سرانجام روز گذشته برطرف شد ولی طولانی شدن این اختلال باعث خشم شدید کاربران شده است.
بیش از ۴۰۰۰ نفر از کاربران اپل قطعی یا کندی خدمات این شرکت را در سایت اپل دیتکتور ثبت کرده اند و بخصوص از فقدان امکان استفاده از خدماتی مانند یافتن گوشی آیفون، اپل استور، نقشه و پشتیبانی اپل گلایه کرده اند. اپل موزیک، اپ استور موبایل و خدمات پادکست های اپل بعد از آنکه برای دومین روز متوالی با قطعی مواجه گشتند، خدمات خویش را از روز سه شنبه از سر گرفتند. قطعی روز سه شنبه همینطور بر روی اپ استور رایان ه های مک کاربران آی کلود وب اپس، اپل بوکس، اپل کارد و خدمات اعلام وضعیت آب و هوا تاثیر منفی گذاشت. هنوز معلوم نیست چه چیزی سبب اختلالات این دو روز شده است، اما بلومبرگ روز دوشنبه گزارش داد اپل به کارکنان خود گفته است که این قطعی ناشی از اختلال در سیستم اسامی نام دامنه یا DNS است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان کمک وب در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب کمک وب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵