روبیكا قابلیت گفتگوی صوتی را در قالب اتاق راه اندازی نمود

روبیكا قابلیت گفتگوی صوتی را در قالب اتاق راه اندازی نمود کمک وب: امکان گفتگوی صوتی در قالب اتاق های مجزا به روبیکا افزوده شد.


به گزارش کمک وب به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روبیکا که بعنوان یک «سوپر اپ» خدمات متعدد، متفاوت و جذابی را برای کاربران فارسی زبان دنیا گردهم آورده است، قابلیت «اتاق های گفتگوی صوتی» را نیز به خدمات خود افزود. اتاق های گفتگوی صوتی روبیکا می توانند تا چندین هزار شرکت کننده را در خود جای داده و میزبان جمع های کوچک و بزرگ باشند. با قابلیت گفتگوی صوتی، هر گروه یا کانالی در روبیکا می تواند به اتاقی برای گفتگو تبدیل گردد و فرصت ایده آلی را در اختیار چهره های سرشناس برای گفتگوی مستقیم با مخاطبانشان قرار دهد. همراه اول بعنوان یکی از سهامداران عمده روبیکا پیشنهاد داده اگر کاربران می خواهند از همه خدمات ارتباطی مورد نظر بصورت یکجا بهره مند شوند و یا اگر در سر ایده های بزرگ تجاری می پرورانند، ضمن پیوستن به خانواده بزرگ روبیکا، از امکان جدید گفتگوی صوتی این سوپر اپ که جزییات بهره مندی از آن در لینک موجود است نیز استفاده کنند.


منبع:

1400/02/13
10:35:28
5.0 / 5
171
تگهای خبر: خدمات , شركت , كاربر , همراه اول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات