افزایش صورتحساب و قطع خطوط بعضی از مشتركین همراه اول

افزایش صورتحساب و قطع خطوط بعضی از مشتركین همراه اول به گزارش كمك وب اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط بعضی از مشتركین اپراتور اول شد.


به گزارش كمك وب به نقل از ایسنا، بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط بعضی از مشتركین شده است.
شاهین آرپناهی - مدیر روابط عمومی همراه اول - با تأیید این مورد در صفحه توئیتر خود نوشته است "از مردم و مشتركین پوزش خواسته و اطمینان می دهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشكل در حال انجام می باشد. اطلاعات اصلاحی لازم بزودی از راه پیامك برای مشتركین ارسال می شود.
اما روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم اعلام نمود: به دنبال شكایات مختلف مشتركین در سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات ۱۹۵ در خصوص صدور قبض های نامتعارف برای مشتركان همراه اول، این مورد از جانب رگولاتوری بررسی و مشخص شد این اتفاق به علت نقص فنی و مشكلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور، رخ داده است.
بر طبق این اطلاعیه، با پیگیری رگولاتوری اپراتور همراه اول برای رفع مشكل اقدام نموده و در سریع ترین زمان ممكن قبض های تلفن همراه مشتركین اصلاح می شود.

طبق اعلام رگولاتوری مشتركین نباید درباره قبض های تلفن همراه نگرانی داشته باشند. اپراتور هم حق ندارد خطوط این دسته از مشتركین را به علت عدم پرداخت قبض یا رد شدن از آستانه های تعریف شده قطع كند.



1398/02/03
16:26:56
5.0 / 5
4999
تگهای خبر: اپراتور , همراه اول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات