در سال 2019، 70 تا 80 درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت/خرید، در مورد شرکتها به صورت آنلاین تحقیق میکردند، و همین درصد از مشتریان ممکن است برای کسبوکارهای کوچک بدون وبسایت از دست بروند. هنگامی که جهان به طور ناگهانی به حضور آنلاین بیشتری نسبت به حضور واقعی در سال بعد نیاز داشت، داشتن وب سایت بسیار مهم تر شد.
اگر هنوز متقاعد نشده اید و در مورد مزایای وب سایت ها نسبت به پروفایل های رسانه های اجتماعی کنجکاو هستید، ادامه مطلب را بخوانید! در اینجا 5 دلیل نهایی وجود دارد که چرا شما در سال 2023 به یک وب سایت نیاز دارید.
چرا به سایت نیاز داریم؟
۱- داشتن وب سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد و اعتماد را افزایش می دهد.
اکثر مردم به یک تجارت بدون یک وب سایت خوب اعتماد ندارند. یک صفحه تمیز و مدرن که به طور منظم به روز می شود و در موتورهای جستجو ظاهر می شود، اعتبار آنی را افزایش می دهد. مشتریان بالقوه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار خواهند داشت. در عصر دیجیتال، ما انتظار داریم که کسب و کارها در وب حضور داشته باشند.
حتی کوچکترین کسب و کار یا سازمان محلی به یک وب سایت نیاز دارد. از طراحی سایت شرکت ساختمانی تا طراحی سایت توریستی برای یک آژانس مسافرتی.
هر کسی می تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی شما ایجاد کند. بنابراین، یک وبسایت تجاری حرفهای شرکت شما را به روشی مشروع میکند که دیگر کانالهای رسانههای اجتماعی این کار را نمیکنند.
2- یک وب سایت تجاری مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و تبدیل ها را افزایش می دهد.
وبسایتهای بهینهسازی شده میتوانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که بهطور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند.
احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی است. همچنین، مقایسه شما و هر کسب و کار یا پیشنهاد رقیب زمانی آسان تر است که همه طرف های درگیر یک وب سایت حرفه ای داشته باشند.
اگر روی تبلیغات گوگل یا فیس بوک سرمایه گذاری می کنید، می توانید ترافیک را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید. در صفحه، سرنخهای شما تمام جزئیات را برای خرید آگاهانه و فراخوانی برای ایجاد انگیزه در آنها خواهند داشت. صفحات با فرمهای بازشو داخلی و اعلانهای فشار وب، بازدیدکنندگان وبسایت را تشویق میکنند تا در تماس باشند و دوباره بازگردند.
یک وبسایت 24 ساعته، هر روز از سال، از هر نقطهای در سراسر جهان در دسترس است. و این باعث میشود کسبوکار شما حتی پس از ساعات کاری در ذهن مشتری بماند. وب سایت ها دسترسی شما را گسترش می دهند و بدون وقفه شما را تبلیغ می کنند.
3- ایجاد وب سایت خود بسیار ساده تر و کم هزینه تر از آنچه شما انتظار دارید است.
اگر فکر می کنید که برای ایجاد یک وب سایت، باید یک متخصص طراحی وب باشید، خوشحالم که بگویم اشتباه می کنید!
ایجاد وب سایت ها هرگز آسان تر از این نبوده است و نیازی به کدنویسی نیست. کافیست از سایت سازهایی نظیر سایت ساز وبرمز (هیرو) یا سایت ساز وبزی و سایر سایتسازها استفاده کنید.
اما صبر کنید، راه سادهتری هم وجود دارد. شما می توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز در یک لحظه استفاده کنید! شما به چند سوال ساده در مورد نیازهای خود پاسخ می دهید و یک وب سایت شخصی سازی شده با هوش مصنوعی دارید. همه به صورت رایگان.
کاملا مشخص است وبسایتی که هوش مصنوعی یا سایتسازها برای شما میسازند اصلا به خوبی سایتی که یک طراح وب حرفهای برای شما طراحی میکند نخواهد بود اما برای شروع میتواند کافی باشد.
حتما بخوانید: ساب دامین چیست
4- یک وب سایت به شما کنترل کامل بر رسانه را می دهد.
این دلیل دو طرف دارد. اولین مورد آزادی بیان شما در یک وب سایت است. شما نمی توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی به همان میزان سفارشی کنید. همه داراییهای شما باید به همان شکل داراییهای دیگران باشد. اگر واقعاً می خواهید متمایز شوید، یک وب سایت راه حل است.
آزادی مطلق طراحی به شما فرصتی می دهد تا برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت آن را به نمایش بگذارید.
کنترل تصویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به گرافیک و چیدمان نیست. شما تصمیم می گیرید که چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، همه آنها می توانند فضای سایت شما را به اشتراک بگذارند.
اگر یک گالری یا نمونه کار دارید، این فرصتی است که آن را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. هر زمان که بخواهید می توانید هر چیزی را در یک وب سایت دوباره طراحی و تغییر دهید.
طرف دیگر "کنترل کامل" این است که یک صفحه وب رسانه متعلق به شما است. شما مجبور نیستید از قوانین همیشه در حال تغییر پلتفرم های اجتماعی پیروی کنید، و در حالی که خود پلتفرم ها می آیند و می روند، وب سایت شما می تواند برای همیشه فعال بماند. همچنین، هر کاربر اینترنتی می تواند بدون ایجاد حساب کاربری با وب سایت شما تعامل داشته باشد.
5- وب سایت ها مرکز تمام تلاش های بازاریابی هستند.
یک وب سایت می تواند اولین جایی باشد که مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند.
همچنین میتواند آخرین جایی باشد که آنها برای خرید فرود میآیند، زیرا آنها از یک ایمیل، یک آگهی فیسبوک یا یک پست اینستاگرام هدایت شدهاند.
شخصی که در کنار امکانات شما رانندگی می کند، روی پین Google Maps کلیک می کند، که او را با قیمت یا منو به وب سایت شما هدایت می کند. این مورد در سایتهای پزشکی زیاد اتفاق میافتد. با طراحی سایت پزشکان، شانس شما برای ورودی های محلی افزایش پیدا میکند.
آنها ممکن است URL شما را از یک کارت ویزیت فیزیکی در مرورگر خود تایپ کرده باشند. یا، پس از تماشای ویدیوی YouTube شما، روی پیوند در توضیحات زیر کلیک کردند تا یک کد کوپن برای دوره آنلاین جدید شما دریافت کنند.
تمام تلاش های بازاریابی شما، مهم نیست که کسب و کار شما به صورت آنلاین یا آفلاین فعالیت می کند، باید از صفحه وب، خیره کننده و آموزنده شما منتهی شود.
زمانی که همه چیز به هم مرتبط باشد و وجه مشترک یک وب سایت باشد، مدیریت کمپین ها نیز آسان تر است. بنابراین، داشتن یک وب سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است.
حالا ما میدانبم!
امیدوارم این پنج دلیل ساده تردید شما را در مورد ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان برطرف کند. اگر حتی یک وب سایت معمولی ندارید، فرصت عظیمی را برای افزایش شهرت آنلاین خوب خود از دست می دهید.
هر چه زودتر یک وبسایت ایجاد کنید، مشتریان بیشتری به برند شما اعتماد خواهند کرد. این یک راه ساده و ارزان برای افزایش درآمد، افزایش اعتبار شرکت و تثبیت جایگاه خود در صنعت است.
منبع: getresponse.com