5200 خبرنگار و 350 زوج برای اینترنت مجانی ثبت نام كرده اند

5200 خبرنگار و 350 زوج برای اینترنت مجانی ثبت نام كرده اند به گزارش كمك وب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: پس از راه اندازی سایت ثبت نام اینترنت مجانی به خبرنگاران راه اندازی، تا بامداد امروز 5200 خبرنگار و حدود ۳۵۲ زوج هم ثبت نام كرده اند.


به گزارش كمك وب به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز شنبه در حاشیه طرح های ارتباطی دشت ورامین در جمع خبرنگاران، طی سخنانی بیان كرد: شهرستان های استان تهران به لحاظ جمعیتی و تراكم درصد بالایی برخوردار است، یكی از ضعف های استان تهران این است كه نسبت به خیلی از شهرهای مطرح كشور جمعیت بالاتری دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: این پدیده با عنایت به وضعیت اقتصادی نرخ تورم و گرانی سبب شده كه تعداد زیادی از كسانی كه در تهران شاغل هستند، سكونتشان را به شهرستان های استان تهران منتقل كنند.
وی ادامه داد: این جابجایی ها سبب شده تا اهمیت خدمات رسانی در شهرستان های استان تهران كه و مناطق حاشیه ای دوچندان شود تا شهروندان از امكانات مطلوب بهره مند شوند.
آذری جهرمی در مورد وعده رئیس جمهور اظهار داشت: سایت ثبت نام اینترنت مجانی به خبرنگاران راه اندازی شده و كسانی كه در هفته ازدواج، ازدواجشان به ثبت رسیده است تا آخر سال اینترنت مجانی دریافت می كنند و تا بامداد امروز 5200 خبرنگار و حدود ۳۵۲ زوج هم ثبت نام كرده اند كه ظرف ۴۸ ساعت موردبررسی قرار می گیرد و به صورت پیامك به اطلاع عزیزان می رسد و می توانند از این خدمات استفاده كنند.
ایشان در ادامه اضافه كرد: بعضی از شهرها مثل شهرهای دشت ورامین كه از قدمت زیادی برخوردار می باشند از موضوعاتی بوده كه مدنظرم است و از سال قبل برنامه ویژه ای برای توسعه ارتباطات برای مناطق مختلف استان تهران داشتیم.
وی خاطرنشان كرد: امروز هم به دشت ورامین آمدیم تا از آخرین وضعیت پروژه ها آگاه شویم تا كارهای انجام شده را پیگیری نماییم و اقدامات لازم را برای برسی بیشتر كه تا كجا پیش رفته است انجام دهیم.
جهرمی خاطرنشان كرد: سال قبل ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ارتباطات در منطقه دشت ورامین اختصاص داده شده بود و مناطق شهری كه به فضل خدا ارتباط تشان كامل است و به شبكه ملی هم متصل هستند.
وی خاطرنشان كرد: بخش عمده ای از مراكز پرجمعیت روستایی در دشت ورامین متصل به شبكه ملی اطلاعات هستند و وضعیت ارتباطی قابل قبولی دارند و بخش كوچكی باقی مانده كه بیشتر به منطقه جنوب ورامین برمی گردد كه تا آخر سال جاری این مشكل هم حل خواهد شد.



1398/05/20
13:58:31
5.0 / 5
4329
تگهای خبر: ارتباطات و فناوری اطلاعات , اینترنت , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات