اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به ایرانسل برای سومین سال متوالی

اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به ایرانسل برای سومین سال متوالی به گزارش کمک وب، ایرانسل، برای سومین سال متوالی، در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) شد.


به گزارش کمک وب به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر گردید. دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر سکینه پاد دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی و تعدادی از مدیران، اساتید پیشکسوت و فعالان عرصه روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند. در بخشی از این مراسم، پیام خانم «آنه گرت آبارزوا» رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی که حاوی تاکید انجمن بین المللی روابط عمومی بر اجرایی کردن «کد اخلاقی و دستورالعمل ارتباطات تغییرات آب و هوایی» بود، قرائت شد. در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، برپایه ارزیابی های بین المللی به ایرانسل تعلق گرفت. ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این نشان و تقدیرنامه، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینه مسئولیت اجتماعی را به دست آورد. سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها، تقویت مؤلفه هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیتهای مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک های خیریه ای، توسط مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است. در این جشنواره، به ارتباط بین روابط عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده سازی الگوهای بین المللی در فضای کسب و کار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است. ایرانسل، اولین عرضه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و عرضه خدمات ارتباطی و کوشش برای محرومیت زدایی ارتباطی در سطح کشور بخصوص در مناطق محروم، طی سالهای اخیر، با انجام فعالیتهای گسترده ای همچون راه اندازی و بازسازی مدارس در مناطق صدمه دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنت مجانی به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف کوشش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و…، تلاش کرده تا در حوزه سرمایه گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند. ایرانسل همینطور در دو سال گذشته، برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب وکار» خویش را به صورت متوالی منتشر نموده است. این گزارش بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب و کار ایرانسل بر جامعه ایران متمرکز است و مروری کوتاه بر شاخص ها، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطیِ کسب و کار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخصهای عملکردی سازمان در مبحث «پایداری» و «کسب وکار مسئولانه» به حساب می آید.


منبع:

1402/06/09
13:19:01
5.0 / 5
413
تگهای خبر: اپراتور , اینترنت , خدمات , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
komakweb.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كمك وب محفوظ است

كمك وب

کمک به شما در حوزه فناوری اطلاعات